woensdag 20 juni 2007

Ik ben thuis...

Hallo iedereen,

Op 17/06 vertrok ik vanuit Buenos Aires richting Rio de Janeiro. Het was voor mij verrschrikkelijk moeilijk om afscheid te nemen van Sarah en van alles wat we hebben meegemaakt. Eens door de gate betekende dat ik niet meer terugkon. Het was gedaan... . Aan deze mooie reis is voor mij dan een einde gekomen. En dat is toch wel hard.
Ik was al doodmoe, en na ongeveer 17 uur vliegen en 10 uur wachten in luchthavens, kon ik geen pap meer zeggen. Gelukkig stonden mijn ouders en ons Drika mij op te wachten in Zaventem.

Ondertussen ben ik dus al de 3e dag terug thuis en het doet toch verschrikkelijk raar. Mijn eigen bed, mijn eigen kamer, alles is proper!!! Dat ben ik niet meer gewoon en dat is natuurlijk wel leuk.
Anderzijds is het heel raar om hier te zijn. Alles is nog zoals het was en daardoor lijkt het wel alsof ik nooit ben weggeweest. Hoe raar dat ook mag klinken.

Maar ik ben zeker dat ik het snel genoeg weer gewoon zal worden. Ik hoop dat Sarah zich daar nog amuseert en vooral voorzichtig is. Ik kijk al uit naar augustus!!

Feliz viaje y cuidate!!
Besos Reina xxxxxxxxx

Geen opmerkingen: